Kopps
Kun paikalliset poliitikot uhkaavat lakkauttaa pikkukylän poliisiaseman liian vähäisen rikollisuuden vuoksi, poliisit Jacob ja Lasse tajuavat, että on tarpeen tehdä jotain aseman olemassaolon oikeuttamiseksi.