7 tikaria
Ennustus-sarjan kolmannessa elokuvassa nuori Damien, Antikristuksen ruumiillistuma, on nyt aikuinen ja Yhdysvaltain presidentin luotettu neuvonantaja.
Antikristus on palannut, mutta tällä kerralla pahan voimat eivät enää ole lapsen käsissä. Damien Thorn on nyt 32-vuotias, ja hänestä on tulossa Yhdysvaltain lähettiläs Englantiin. Samaan aikaan ilmestyy uusi Bethlehemin tähti merkiksi siitä, että uusi Kristus on syntynyt jossain päin Britanniaa. Damien haluaa hallita maailmaa ja käskee opetuslapsiensa tuhota jokaisen vauvan, joka syntyi tähden ilmestymisyönä. Toisaalla ryhmä pappeja, jotka ovat päättäneet tuhota Damienin, vapauttaa joukon demonisia voimia ja mahtavia onnettomuuksia. Voittaako hyvä pahan, ennen kuin on liian myöhäistä?