700 haita
Polynesiassa suurin hailauma - noin 700 yksilöä - partioi vesillä. Seuraa kansainvälistä tiedemiesryhmää heidän tutkiessaan näitä upeita olentoja yöllä, jolloin ne ovat hurjimmillaan, saadakseen tietoa niiden metsästystavoista ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. He pystyvät kuvaamaan uskomattomia ja ennen näkemättömiä toimintamalleja.