Bad Times at the El Royale
Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson ja Chris Hemsworth tähdittävät tätä voimakasta trilleriä, joka on täynnä jännitystä ja yllättäviä paljastuksia. Seitsemän toisilleen vierasta ihmistä, joilla jokaisella on omat salaisuutensa, tapaa Tahoe-järven ränsistyneessä El Royale-hotellissa, jolla on synkkä menneisyys. Yhden yön aikana jokainen saa viimeisen mahdollisuuden tehdä parannus ennen kuin helvetti pääsee irti.