Diane Von Furstenberg: Woman in Charge
DVF-nimikirjaimistaan maailmanlaajuisesti tunnetun ikonisen edelläkävijän tarina. Holokaustin selviytyjän lapsi, avioliiton kautta prinsessa, muotibrändin perustaja. Mukana haastatteluja muun muassa Oprah Winfreyn, Marc Jacobsin ja Hillary Rodham Clintonin kanssa.