Virtahepo vs. krokotiili
Kaksi Afrikan kuolettavinta gladiaattoria – virtahevot ja krokotiilit – ovat eläneet vuosituhansia rinnakkain, mutta ovatko ne ystäviä vai verivihollisia? Toinen on raskasrakenteinen kasvinsyöjä ja toinen planeetan menestynein makeanveden saalistaja. Miten ne selviävät samassa ympäristössä?