The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie ja Ceruce Paloni ovat saaneet elämänsä tilaisuuden juontaa unohtumattoman halloweenteemaisen erikoisohjelman, joka koostuu uusien, lupaavien animaattorien "aavemaisista" lyhytelokuvista. Ohjelman loi Justin Roiland.