A Familia Craft Em Uma Aventura Das Arabias
Baixamemoria, Cronosplays ja Spok ovat parhaita ystäviä. He lähtevät lomalle, mutta suunnitelmiin tulee muutos, kun he kuulevat lomaturnauksesta. Myös Abud Al Bumbud assistentteineen saapuu paikalle. Turnauksessa ystävykset tapaavat vastustajansa: Skeletonsin. Skeletons voittaa kisan, ja jäsenet paljastavat henkilöllisyytensä.
Baixamemoria, Cronosplays ja Spok ovat kolme parasta kaveria, jotka tykkäävät osallistua virtuaaliseikkailuihin videopeleissään. Mutta heillä on aina aikaa myös oikeille seikkailuille! Ystävykset lähtevät lomalle Baixamemorian tyttöystävän Bian kanssa rentoutuakseen ja tavatakseen yhteisen ystävänsä, Anan. Mutta kaveriporukan suunnitelmat muuttuvat, kun he kuulevat lomaturnauksesta, joka järjestetään samassa hotellissa, jossa he yöpyvät. Pääpalkintona on ainutlaatuinen muinaisjäänne. Mutta tehtävä ei ole helppo. Jengi yllättyy kuullessaan, että Abud Al Bumbud, El Arbin kalifaatin sulttaani Khaled Abdullahin suurvisiiri sekä tämän assistentit, Ali ja Babá, ovat saapuneet kaupunkiin. Turnajaisten ensimmäisenä päivänä he tapaavat vastustajajoukkueensa, Skeletonsin. He kohtaavat vielä suuremman yllätyksen, kun selviää, että joukkuueen jäseninä ovat suurvisiiri, Ali, Babá ja Ana. Kyllä vain, Ana kilpailee jengiä vastaan! Skeletons voittaa kilpailun, ja joukkueen jäsenet paljastavat todelliset henkilöllisyytensä. He ovat professori Whiter, Cree ja Per. He paljastavat myös syyn Anan joukkueeseen liittymiselle ja kertovat salaisen suunnitelmansa, jonka vuoksi he osallistuivat turnaukseen. He haluavat saada käsiinsä Osiriksen munan täydentääkseen pyhää jalokivikokoelmaansa, jonka avulla he voivat vapauttaa Jafir-neron. Jafir voi muuttaa professori Whiterin maailman rikkaimmaksi mieheksi!