A Gift Of Miracles
Darcy löytää listan äitinsä omistamista tavaroista, jotka tämä aikoi antaa läheisille ystävilleen ja perheensä ja sukunsa jäsenille, ja ryhtyy toteuttamaan nämä toiveet.