Adam
Tämä on ihastuttava romanttinen tarina kahdesta toisilleen tuntemattomasta, jotka etsivät erityistä yhteyttä. Adam (Hugh Dancy) on nerokas mutta kömpelö astronomian harrastaja, jonka saa astumaan ulos suojatusta elämästään hänen kaunis ja seurallinen uusi naapurinsa, Beth (Rose Byrne).