Aina lähelläsi
Toiveikas uutistoimittaja Tally Atwater yrittää päästä television maailmaan, ja vain kokenut uutisankkuri Warren Justice antaa hänelle tilaisuuden.
Hollywood-suosikit Robert Redford (Vain yksi yö) ja Michelle Pfeiffer (Levottomat sielut) häikäisevät yhdessä ylistetyssä tarinassa kuumasta intohimosta ja polttavasta kunnianhimosta. Toiveikas uutistoimittaja Tally Atwater (Pfeiffer) yrittää päästä television maailmaan, ja vain kokenut uutisankkuri Warren Justice (Redford) antaa hänelle tilaisuuden. Ajan mittaan Warren opettaa Tallylle kaiken tietämänsä uutisista. Tally puolestaan opettaa Warrenille, kuinka rakastaa jälleen. Tally etenee paikallistelevision säätytöstä televisiokanavan ankkuriksi, ja kaksikon täytyy löytää tasapaino unelmalle menestyksestä ja tunteilleen toisiaan kohtaan.