Alien Vs. Predator
Tutkijoiden retkikunta päätyy keskelle mullistavaa taistelua Alienien ja Predatorien välillä – ja voittaapa sitten kumpi laji vain, ihmiset häviävät.
Kahden kaikkien aikojen pelottavimman elokuvasarjan ikoniset olennot taistelevat ylivallasta Maassa. Kun antarktisen jään alta löytyy muinainen pyramidi, joukko tutkijoita ja seikkailijoita lähtee jäätyneelle mantereelle. Siellä uteliaisuus muuttuu kauhuksi, kun kaksi tuhoisaa muukalaisrotua sotii toisiaan vastaan ja vaakalaudalla on ihmiskunnan kohtalo. Kumpi sitten voittaakaan, me häviämme.