Rakkaat valheet
Selibaattiin ja deittisovelluksiin jämähtänyt Zoé tapaa vihdoin elämänsä miehen. Onnea kestää pari tuntia, sitten Robinson vajoaa koomaan. Väärinkäsityksen seurauksena Zoé vaikuttaa olevan kihloissa miehen kanssa ja vastuussa tämän kahdesta lapsesta miehen maatessa sairaalassa. Jäätyään valheiden verkkoon Zoé joutuu teeskentelemään lähes tuntemattoman miehen tyttöystävää.
Selibaattiin ja deittisovelluksiin jämähtänyt Zoé tapaa vihdoin elämänsä miehen. Onnea kestää pari tuntia, sitten Robinson vajoaa koomaan. Väärinkäsityksen seurauksena Zoé vaikuttaa olevan kihloissa miehen kanssa ja vastuussa tämän kahdesta lapsesta miehen maatessa sairaalassa. Jäätyään valheiden verkkoon Zoé joutuu teeskentelemään lähes tuntemattoman miehen tyttöystävää. Kaikki on silmänlumetta, mutta alkaako Zoé uskoa rakkaustarinaansa charmikkaan muukalaisen kanssa? Miten käy, kun mies herää?