…Altrimenti ci arrabbiamo!
Kaksi kaverusta, Bud Spencer ja Terence Hill, vaativat rikollispomoa palauttamaan heille heidän rantakirppunsa, jonka tämän kätyrit ovat tuhonneet. Mutta pomo, jonka saksalainen psykologi on saanut sekaisin, pitää vakuuttaa nyrkkitappelulla. Nujakointia ja akrobaattisia autokilpailuita vauhdittaa Oliver Onionsin räiskyvän ironinen musiikki.
“Kirppu tänne… tai suutumme!” Legendaarinen kaksikko Bud Spencer ja Terence Hill, Ben ja Kid, varoittaa näin paikallista rikollispomoa, joka on tuhonnut heidän punaisen rantakirppunsa. Mutta rikollispomo ei aio luovuttaa, vaan kerjää vaikeuksia. Klassinen kulttielokuva pursuaa nyrkkitappeluita alusta loppuun Oliver Onionsin mukaansa tempaisevan musiikin tahdittamana. Pako moottoripyörillä sekä moderni versio keskiaikaisesta kaksintaistelusta, akrobaattiset autokilpailut, rähinää nyrkkeilysalissa, sala-ampuja Paganinin epäonnistuneet murhayritykset sekä viimeinen ottelu, jossa rikollispomo antaa heille jopa kaksi uutta rantakirppua. Tässä vain muutamia kohtauksia, jotka tekevät elokuvasta unohtumattoman. Eikä siinä kaikki! Ajaessaan pari kierrosta huvipuiston parkkipaikalla Ben ja Kid vahingossa tuhoavat toisen kirpuista. Lopulta kaksikko ottelee jälleen hyväntahtoisessa ”olut ja makkara” -kaksintaistelussa päättääkseen, kumpi voittaa jäljelle jääneen rantakirpun.