VIIMEINEN HALTIJATARKUMMI
Joulun aikaan sijoittuva komedia ”Viimeinen haltijatarkummi” kertoo Eleanorista, kokemattomasta haltijatarkummioppilaasta (Jillian Bell), joka päättää todistaa ihmisille, että haltijatarkummeja tarvitaan yhä. Eleanor löytää 10-vuotiaan tytön haltijatarkummille lähettämän kirjeen, ja etsii tytön käsiinsä. Tyttö, Mackenzie, onkin nyt 40-vuotias yksinhuoltajaäiti (Isla Fisher), joka on jo heittänyt haaveensa ”ikuisesta onnesta”, mutta Eleanor päättää tehdä Mackenziesta onnellisen.
Joulun aikaan sijoittuva komedia ”Viimeinen haltijatarkummi” kertoo Eleanorista, kokemattomasta haltijatarkummioppilaasta (Jillian Bell), joka saa tietää, että hänen toiveammattinsa on tulossa tiensä päähän. Eleanor ei lannistu, vaan päättää todistaa maailmalle, että haltijatarkummeja tarvitaan yhä. Eleanor löytää 10-vuotiaan tytön haltijatarkummille lähettämän kirjeen, ja etsii tytön käsiinsä. Tyttö, Mackenzie, onkin nyt 40-vuotias, kiireisellä uutiskanavalla työskentelevä yksinhuoltajaäiti (Isla Fisher). Mackenzie on menettänyt aviomiehensä vuosia sitten ja heittänyt haaveensa ”ikuisesta onnesta”, mutta Eleanor ottaa asiakseen tehdä Mackenziesta onnellisen, halusi tämä sitä tai ei.