Amerikan apajat
Viisi irlantilaista miestä kehittää suunnitelman, jolla he houkuttelevat amerikkalaiskaunottaria heidän kyläänsä. Mutta kun heidän suunnitelmansa menee mönkään, tuloksena on yllättävä joukko romansseja kaikkein epätodennäköisimpien naisten kanssa.
Viisi irlantilaista miestä kehittää suunnitelman, jolla he houkuttelevat amerikkalaiskaunottaria heidän kyläänsä. Mutta kun heidän suunnitelmansa menee mönkään, tuloksena on yllättävä joukko romansseja kaikkein epätodennäköisimpien naisten kanssa: heidän, jotka ovat olleet koko ajan heidän edessään.