Ana De Dia
Ana on esimerkillinen tyttö, joka on kasvanut keskiluokkaisessa perheessä. Kuvioihin ilmestyy kaksoisolento, joka alkaa elää hänen elämäänsä ja hoitaa kaikki hänen velvollisuutensa, mikä antaa Analle mahdollisuuden elää täysin anonyymisti ensimmäistä kertaa.