Arendelin jouluinen takkatuli
Virittäydy joulunajan talviseen tunnelmaan Annan ja Elsan Arendelin linnan jouluhalon myötä. Linna on juuri sisustettu elementeillä, jotka tuovat mieleen Annan, Elsan, Olafin, Kristoffin ja Svenin äskeisen matkan Lumottuun metsään. Hyvää joulua Arendelista!