Arktis: Katoava jää
Vuosisatojen ajan arktisen alueen inuiitit ovat eläneet jäisellä merellä ja sen ympäristössä. Nyt ilmastonmuutos sulattaa napajäitä nopeasti Kanadan ja Grönlannin väliltä ja vaarantaa inuiittien, maan ja luonnon herkän tasapainon.