Artie Lewis – yhden miehen oikeus
Poliisietsivästä tulee kolmen orvoksi jääneen tytön huoltaja, kun miehen työpari kuolee huumeratsian yhteydessä. Mutta kun etsivä alkaa tutkia murhaa, hän asettaa oman henkensä vaaraan.
Michael Keaton tekee tässä jännittävässä toiminnantäyteisessä elokuvassa kriitikoiden kehuman suorituksen rehellisenä ja työlleen omistautuneena poliisietsivänä nimeltä Artie Lewis. Lewisista tulee kolmen orvoksi jääneen tytön laillinen huoltaja, kun miehen työpari (Anthony LaPaglia) kuolee huumeratsian yhteydessä. Tutkiessaan vastuussa olevaa säälimätöntä huumejengiä hän huomaa olevansa koko perheensä kanssa hengenvaarassa. Lewis päättää suojella tyttöjä hinnalla millä hyvänsä. Räiskyvässä loppuhuipentumassa hän oppii, mitä vaaditaan yhdeltä mieheltä oikeuden toteuttamiseksi!