Assembled: The Making of Black Panther: Wakanda Forever
Lähde seuraamaan elokuvan "Black Panther: Wakanda Forever" tuotantoa jaksossa Assembled, missä näyttelijät ja kuvausryhmä tarttuvat valtavaan haasteeseen ja muistelevat T-Challaa osiossa, joka on entisen kuninkaan arvoinen. Henkilökohtainen kulissien takana -osio ja haastattelut kertovat, miten Shuri ottaa vastaan Wakandan sankarin roolin ja kohtaa Namorin, uuden vihollisen meren syvyyksistä.