Asterix Aux Jeux Olympiques (Aka: Asterix At The Olympic Games)
Tässä seikkailussa salamannopea Asterix ja hänen taikajuomalla vahvistettu kumppaninsa Obelix lähtevät kaukaiseen Kreikkaan. Siellä he toivovat voivansa auttaa nuorta ja pelotonta Umpilempixiä voittamaan olympialaiset sekä valloittamaan kauniin kreikkalaisprinsessa Irinan sydämen.
Tässä seikkailussa salamannopea Asterix ja hänen taikajuomalla vahvistettu kumppaninsa Obelix lähtevät kaukaiseen Kreikkaan. Siellä he toivovat voivansa auttaa nuorta ja pelotonta Umpilempixiä voittamaan olympialaiset sekä valloittamaan kauniin kreikkalaisprinsessa Irinan sydämen. Heidän tiellään on petollinen Brutus, joka tekee mitä tahansa hallitakseen olympialaisia ja syrjäyttääkseen isänsä Julius Caesarin vallasta.