BABES LEIKKIKALUMAASSA
Kaikki tiet vievät taianomaiseen Leikkikalumaahan, kun Mary Contrary ja Tom Piper valmistautuvat häihinsä. Häijy Barnaby tahtoo kuitenkin Maryn, joten hän kaappaa Tomin ja käynnistää joukon koomisia ajojahteja, etsintöjä ja petkutuksia.
Kaikki tiet vievät taianomaiseen, iloiseen Lelumaahan, kun Mary Contrary ja Tom Piper valmistautuvat häihinsä. Häijy Barnaby tahtoo kuitenkin Maryn itselleen, joten hän kaappaa Tomin ja käynnistää joukon koomisia ajojahteja, etsintöjä ja petkutuksia. Puusotilaiden marssi auttaa panemaan Barnabyn oikealle paikalleen ja varmistaa Tomin ja Maryn yhteisen loppuelämän. Tämä iloinen fantasiamusikaali on ihastuttava kokemus koko perheelle!