Bad Company (1995)
Laurence Fishburne on Nelson Crowe, peitetehtävissä työskentelevä CIA:n agentti, joka saa tappavan toimeksiannon: soluttautua huippusalaiseen teollisuusvakoilufirmaan.
Dynaamiset tähdet ja kihelmöivä jännitys sähköistävät seksikkään trillerin, jossa on polttavan kuuma eroottinen lataus! Laurence Fishburne on Nelson Crowe, peitetehtävissä työskentelevä CIA:n agentti, joka saa tappavan toimeksiannon: soluttautua huippusalaiseen teollisuusvakoilufirmaan. Päästyään sisään hän lyöttäytyy yhteen Margaret Wellsin (Ellen Barkin) kanssa, joka on mestarivakooja ja viettelevä manipuloija. He aikovat syöstä vallasta järjestön katalan johtajan (Dave-elokuvasta tuttu Frank Langella). Tilanne on räjähdysaltis, kun vaarallinen valtapeli johtaa Crowen ja Wellsin synkän salaperäiseen juonittelun verkkoon. Tiedossa on seksikästä ja shokeeraavaa elämän ja kuoleman peliä!