Bad Company
Konkariagenttii Gaylord Oakesin (Hopkins) täytyy värvätä kadut tunteva pikkukonna Jake Hayes (Rock), kun Jaken identtinen kaksoisveli menehtyy virantoimituksessa.
Oscar-voittaja Anthony Hopkins ja hulvaton Chris Rock nähdään pääosassa tässä vakoojatrillerissä, joka pitää jännityksessään. CIA:n konkariagentti Gaylord Oakesin (Hopkins) täytyy värvätä kadut tunteva pikkukonna Jake Hayes (Rock), kun Jaken identtinen kaksoisveli menehtyy virantoimituksessa. Heillä on vain yhdeksän päivää aikaa suoriutua ydinaseneuvottelusta, joten Jake täytyy koulia katukundista salonkikelpoiseksi ja vakuuttaa kaikki siitä, että hän on kaksoisveljensä, jota ei koskaan edes tuntenut. Ajojahti ulottuu Prahasta New Yorkiin ja kello tikittää vääjäämättä, kun asesopimus on menemäisillään pieleen.