Bad Girls - naiset satulassa
Madeleine Stowe, Andie MacDowell, Drew Barrymore ja Mary Stuart Masterson tähdittävät tätä Villin lännen tarinaa neljästä langenneesta naisesta pakomatkalla. Lainsuojattomiksi julistettuina ja rikollisjoukon sekä Pinkertonin etsivien takaa-ajamina heidän on ratsastettava yhdessä pysyäkseen hengissä. Mutta kun armoton rikollisjengi pettääkin heidät, naiset päättävät lopettaa pakoilun ja alkaa taistelemaan. Rankkaa ratsastamista ja taitavaa ampumista täynnä oleva hauska seikkailu, joka aloittaa täysin uuden luvun Lännen sankarien myyteissä!