Baggage Claim
Etsiessään "herra Oikeaa" lentoemäntä Montana Moore (Paula Patton) matkaa yli 48 000 kilometriä ja kokee lukuisia koomisia kohtaamisia yrittäessään päästä kihloihin ennen hänen nuorimman sisarensa häitä.
Paula Patton johtaa tähtinäyttelijäkastia tässä ensimmäisen luokan komediassa, jolle saa nauraa ja joka täyttää katsojan sydämen lämmöllä. Lentoemäntä Montana Moore (Patton) on älykäs, seksikäs ja kyllästynyt olemaan sinkku. Hän on päättänyt kihlautua ennen siskonsa häitä, mihin on aikaa vain kuukausi. Onneksi Montanan ystävät ovat keksineet ovelan juonen auttaakseen häntä saamaan sen täydellisen miehen.