Bagger Vance - viheriön legenda
Itsetuhoinen, sodassa järkyttynyt entinen huippugolfari nostaa itsekunnioitustaan arvoituksellisen tummaihoisen mailapojan avustuksella osallistuessaan näyttelymatsiin Bobby Jonesia ja Walter Hagenia, aikansa kahta suurta mestaria, vastaan.