Bambi 2
Palaa metsään ja liity Bambin seuraan, kun se tapaa jälleen isänsä, jonka täytyy nyt kasvattaa nuori vasa yksin. Juhlista perheen särkymätöntä sidettä ja ystävyyden voimaa tässä kasvutarinassa, josta perhe nauttii yhä uudelleen ja uudelleen.