Karhujen talviuni
Aku Ankka toimii puistonvartijana ja laittaa karhut talviunille. Humphrey karkotetaan kuorsauksen takia. Se pukeutuu vauvaksi ja saa muut karhut ottamaan sen joukkoonsa esittämällä orpoa.