Beatriz at Dinner
Kun maahanmuuttaja köyhästä meksikolaisesta kylästä tapaa armottoman, itseään täynnä olevan miljardööri-kiinteistöurakoitsijan illallisjuhlissa, heidän maailmansa kohtaavat ja kumpikin muuttuu pysyvästi.