Because of Winn-Dixie
Perustuu myyntimenestysromaaniin. Because of Winn-Dixie on lämminhenkinen kertomus pikkutytöstä ja hänen elämänsä muuttavasta pörröisestä, hauskuuksia rakastavasta koirasta nimeltä Winn-Dixie. Tytön ja koiran välinen erikoinen side tekee ihmeitä tytön varautuneelle isälle ja omalaatuisille kaupunkilaisille, joita he tapaavat yhden unohtumattoman kesän aikana.