Bette serkku
Aristokraattisessa Hulotien perheessä seksuaalisen uskottomuuden, taloudellisen epäonnen ja sydänten asioiden manipuloinnin sarja saa aikaan joitain unohtumattomia ilotulituksia.
Bette-serkku on herkullisen koominen katsaus rakkauden ja koston ajattomuuteen. Aristokraattisessa Hulotien perheessä seksuaalisen uskottomuuden, taloudellisen epäonnen ja sydänten asioiden manipuloinnin sarja saa aikaan joitain unohtumattomia ilotulituksia. Kaiken keskellä on Bette-serkku, laskelmoiva vanhapiika, joka haastaa salaisten petosten maailman.