Bia: Un mundo al revés
Mitä tapahtuisi, jos kaikki kääntyisi nurinpäin? Tässä vaihtoehtoisessa maailmassa Bialla ja Manuelilla on myrskyisä suhde. Pixie, Laixin ilkeä ja tyrmäävä johtaja, päättää ostaa Fundomin. Syntyy suuri konflikti, kun Pixie ilmoittaa konsertista. Bia ja Helena, jotka ovat tässä maailmassa diivoja ja kilpailijoita, taistelevat pääosasta loppushow'ssa.