Bibi & Tina: Der Film
Bibi ja Tina odottavat kreivin ratsastuskilpailua, mutta heillä on kaksi kilpailijaa: nätti Sophia, joka yrittää voittaa Alexanderin sydämen, sekä viekas Kakmann, joka haluaa kreivin lempivarsan hinnalla millä hyvänsä.
Tosiystävyyttä, ensimmäinen särkynyt sydän ja suuri turnaus. Ystävykset Bibi Blocksberg ja Tina Martin ovat erottamattomia ja voittamattomia hevostensa Sabrinan ja Amadeuksen selässä. Siksi onkin sopivaa, että Falkensteinin linnalla järjestetään suuri ratsastuskilpailu, ja tietenkin Bibi Blocksberg ja Tina Martin haluavat ostallistua siihen! Nätti Sophia von Gelenberg on vakavasti otettava vastustaja, joka on iskenyt silmänsä Tinan poikaystävään, Alexander von Falkensteiniin. Aivan kuin siinä ei jo olisi tarpeeksi, hevostenkasvattaja Hans Kakmann haluaa kreivi Falko von Falkensteinin lempivarsan hinnalla millä hyvänsä. Bibi Blocksberg ja Tina Martin eivät tietenkään voi antaa sen tapahtua! Kilpailupäivänä Bibi Blocksberg ei enää tiedä, minkä puolesta taistella: voiton, varsan vai ystävyytensä, kun hänen ja hänen parhaan ystävänsä suhdetta koettelevat sydänsurut, mustasukkaisuus ja kaikenlainen salakähmäisyys.