Bibi & Tina: Voll Verhext (aka: Bibi & Tina 2)
Falkensteinin linnassa on synkkä ilmapiiri. Kun valmistelut naamiaistanssiaisia varten ovat täydessä vauhdissa, linnaan murtaudutaan. Konnat vievät mukanaan arvokkaita maalauksia sekä kreivi Falkon koko monokkelikokoelman. Eikä siinä vielä kaikki. Tunnelma naapurissa, Martinien maatilalla, on yhtä synkeä, koska heidän majataloonsa ei ole tulossa vieraita.