Science Fair
Sundance Festival Favorite -palkinnon voittaja. Elämäniloinen, kiehtova elokuva kertoo inspiroivan tarinan yhdeksästä lukiolaisesta ympäri maailmaa, jotka selaavat kilpailuja ja kokevat takaiskuja, kun he pyrkivät kilpailemaan arvovaltaisilla kansainvälisillä tiede- ja tekniikkamessuilla. He kohtaavat 1700 maailman parasta ja älykkäintä ja vain yksi näistä teineistä voittaa.