Costa Concordian nosto
Dokumentti kertoo osallisten näkökulmasta tehtävästä nostaa risteilyalus Costa Concordian vaurioitunut hylky ja saada se jälleen kellumaan. Laivan haaksirikko lukeutuu historian suurimpiin.
Dokumentti kertoo osallisten näkökulmasta tehtävästä nostaa Costa Concordian vaurioitunut hylky ja saada se jälleen kellumaan. Tämä valtava risteilyalus törmäsi kivikkoon ja kaatui kumoon Giglion saaren lähellä Italiassa. Traagisessa onnettomuudessa 32 ihmistä menetti henkensä yrittäessään paeta. Vaikuttavat CGI-animaatiot ja ainutlaatuinen filmiaineisto paljastavat, millaista uskomatonta luovuutta ja teknologisia läpimurtoja tarvittiin 114 000 tonnia painavan metallikasan saamiseksi jälleen liikkumaan merellä.