Black Nativity
Forest Whitaker, Angela Bassett ja Jennifer Hudson tähdittävät tätä nykyaikaista sovitusta Langston Hughesin ylistetystä näytelmästä. Inspiroiva tarina uskosta, perheestä ja anteeksiannosta.
Tässä nykyaikaisessa sovituksessa Langston Hughesin ylistetystä näytelmästä yksinhuoltajaäiti Naima (Jennifer Hudson) lähettää teini-ikäisen poikansa Langstonin (Jacob Latimore) New Yorkiin asumaan etääntyneiden isovanhempiensa, pastori Cornellin ja Aretha Cobbsin (Forest Whitaker ja Angela Bassett), kanssa. Siellä Langston lähtee matkalle löytääkseen itsensä. Inspiroiva tarina uskosta, perheestä ja anteeksiannosta.