Born Wild: The Next Generation
Maan päivän 50-vuotisjuhlan kunniaksi National Geographic esittää tunnin mittaisen TV-tapahtuman BORN WILD: THE NEXT GENERATION. Juontajana toimii "Good Morning America" -ohjelmasta tuttu Robin Roberts. Kuulemme toiveikkaita tarinoita ja tutustumme planeettamme seuraavaan eläinsukupolveen ja ekosysteemeihin, joita ympäristön muutokset koettelevat.