The Cradle Will Rock
Melinda ja Delia ovat korukaupan ryöstön uhrien joukossa. Pian sen jälkeen Melindaan ottaa yhteyttä aave, joka haluaa Melindan puhuvan vaimolleen. Kun Melinda saapuu miehen kotiin toimittamaan viestin, hän löytää sieltä korukaupan ryöstäjän, joka lukitsee hänet kellariin, kunnes Melinda kertoo hänelle, minne varastetut ryöstörahat on piilotettu.
Kun korukauppa ryöstetään, Melinda ja Delia ovat uhrien joukossa. Pian sen jälkeen Melindaan ottaa yhteyttä aave, joka tarvitsee apua ottaakseen yhteyttä surevaan vaimoonsa. Kun Melinda saapuu hänen kotiinsa toimittaakseen viestin, hän löytää sieltä epätoivoisen rikollisen, joka ryösti kaupan, ja tämä lukitsee hänet kellariin. Ollessaan jumissa ja peläten henkensä edestä Melinda ymmärtää yhtäkkiä, että aavekin oli mukana rikoksessa ja on myös ainut, joka tietää, minne varastetut rahat on kätketty.