Breakthrough
Uskomattomaan tositarinaan perustuva elokuva äidin järkkymättömästä vakaumuksesta muistuttaa liikuttavasti, että usko ja rakkaus voivat luoda ehtymätöntä toivoa ja joskus johtaa jopa ihmeeseen.