Bringing out the Dead
Frank Pierce on sairaankuljettaja, joka on sekoamispisteessä, koska hän on sekä pelastanut henkiä että epäonnistunut niiden pelastamisessa liian monta vuotta. Yhtenä kohtalokkaana yönä hän tapaa Maryn, jonka isää hän yritti pelastaa. Yhdessä he kohtaavat menneisyyden haamut ja huomaavat, että vapahdus löytyy elävien keskuudesta.
Nicolas Cage ja Patricia Arquette tähdittävät hämmästyttävän upeaa ja synkän koomista trilleriä, jonka on ohjannut legendaarinen ohjaaja Martin Scorsese. Frank Pierce (Cage) on loppuunpalanut newyorkilainen sairaankuljettaja, joka tekee yövuoroa Hell's Kitchenissä, ja jota vainoaa ihmiset, joita hän ei onnistunut pelastamaan. Kolmena tyypillisen kaoottisena yönä eri työparien kanssa — Larry (John Goodman), Marcus (Ving Rhames) ja Walls (Tom Sizemore) — Frank yrittää epätoivoisesti löytää vapahdusta, mutta se saa hänet vain lähemmäs hulluutta.