Bubble Boy
Elettyään koko ikänsä ylisuojelevan äidin tarkkailevien silmien alla nuori mies lähtee hurjaan seikkailuun saadakseen unelmiensa tytön, ennen kuin tämä menee naimisiin jonkun toisen kanssa.
Muovisen suojakuplan sisällä ylisuojelevan äitinsä (Swoosie Kurtz) tarkkaavaisten silmien alla koko elämänsä asunut Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) ei uskonut menettäneensä mitään, kunnes naapurin tyttö (Marley Shelton) karkaa mennäkseen naimisiin Niagaran putouksilla. Kun häihin on aikaa enää muutama päivä, Jimmyllä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin rakentaa liikuteltava "kuplapuku" ja lähteä maan toiselle puolelle estämään häät ja tunnustamaan rakkautensa tytölle.