Burg Schreckenstein 2 (aka: Shiverstone Castle 2)
Tällä kertaa Schreckensteinin ja Rosenfelsin linnojen oppilaiden on pidettävä yhtä yrittäessään löytää keinon estää Schreckensteinin linnan myynti velkojen takia.