California Man - svengaava fossiili
Kaksi lukiokaveria kaivaa takapihaltaan esiin jäätyneen luolamiehen. Kun tämä elävä fossiili sulaa, ystävykset tajuavat, että hänen avullaan heistä tulee cooleja. Sen sijaan hän saa aikaan esihysteeristä sekopäisyyttä, minne meneekin.
Tämä elokuva, jota tähdittää Pauly Shore, saa kaikki nauramaan enemmän kuin mikään muu kahteen miljoonaan vuoteen. Hauskuus alkaa, kun kaksi lukiokaveria kaivaa takapihaltaan esiin jäätyneen luolamiehen. Kun tämä elävä fossiili sulaa, kaverukset keksivät, että sen avulla heistä tulee cooleja. Mutta suunnitelma menee mönkään, kun uusi tulokas kääntää heidän arkensa ylösalaisin ja saa aikaan esihysteeristä sekopäisyyttä kaikkialla, minne hän meneekin. Muita tähtiä ovat Sean Astin ja Brendan Fraser. Tätä komediaa, joka on täysin epäkunnioittava ja mahtava leffa, on pakko digata. Tämä osoittaa, miten naurettavalla tavalla homma voi lähteä käsistä, kun kivikausi kohtaa rokin aikakauden.