Calvary
Brendan Gleeson tekee "sensaatiomaisen suorituksen" (Total Film) irlantilaispappina, jota uhkaa outo seurakuntalainen. Synkän koominen tarina murhasta ja moraalikäsityksistä.
Brendan Gleeson tekee "sensaatiomaisen suorituksen" (Total Film) tässä "ilkeän hauskassa mustassa komediassa" (Time Out), jonka käsikirjoitti ja ohjasi John Michael McDonagh (The Guard). Kun hyvätahtoista pappia (Gleeson) uhkaa outo seurakunnan jäsen, hän tuntee pimeän voimien lähestyvän ja alkaa epäillä, onko hän tarpeeksi rohkea kohdatakseen oman Golgatansa.