Cane e Gatto
Koomisessa poliisielokuvassa luutnantti Parker on karkea, peitetehtävissä toimiva erikoisagentti. Hän saa tehtäväkseen vangita Tony Roman, amerikanitalialaisen huijarin ja gigolon, joka viettelee rikkaita naisia varastaakseen heidän jalokivensä. Moninaisten episodien jälkeen kaksikko liittoutuu taistellakseen järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan. Viimeinen tappelukohtaus on ikimuistoinen.
Bud Spencer esittää luutnantti Parkeria, salaista erikoisagenttia, joka saa tehtäväkseen etsiä ja pidättää saavuttamattoman varkaan, Tony Roman. Tony käyttää viehätysvoimaansa vietelläkseen rikkaita naisia ja varastaakseen heidän jalokivensä. Parker lykkää perheensä kanssa suunniteltua lomaansa uskoen pidättävänsä Tonyn helpostikin, mutta pian hän huomaa, ettei ole ainoa, joka jahtaa italialaisamerikkalaista gigoloa. Tonyn ongelmat alkavat, kun hän varastaa tunnetulta poliitikolta sormuksen, jossa on paikallisen mafiapomon omistuskirjoitus. Kun Tony todistaa mafiamurhan, on mafiapomokin hänen kintereillään. Lopulta Parker pidättää Tonyn ja luovuttaa hänet kollegalleen vangittavaksi. Tämä ei kuitenkaan laita Tonya vankilaan, vaan soittaa mafian murhamiehille. Tony pakenee ja liittoutuu Parkerin kanssa mafiosoja vastaan. Riemukkaiden vitsien, massiivisten nyrkkitappeluiden sekä humorististen dialogien jälkeen Parker vihdoin saa kiinni sekä mafiapomon että poliitikon – omilla keinoillaan. Ikimuistettaviin kohtauksiin kuuluu Parkerin esiintyminen kotitalouskoneiden myyjänä sekä viimeinen nyrkkitappelu. Mukaansatempaavan musiikin on säveltänyt La Bionda Bros.