Casanova
Hurmattuaan naisia koko elämänsä legendaarinen naistenmies (Ledger) rakastuu epätoivoisesti naiseen (Sienna Miller), joka ei halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.
Heath Ledger on pääosassa elokuvassa CASANOVA. Hurmattuaan naisia koko elämänsä legendaarinen naistenmies (Ledger) rakastuu epätoivoisesti naiseen (Sienna Miller), joka ei halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Elokuva tarjoilee 1700-luvun Venetsian loistoa koomisen pyörityksen keskellä.