Celtics voittoon. Keinolla millä hyvänsä
Jimmy ja Mike ovat henkeen ja vereen koripallofaneja, jotka tekisivät mitä vain auttaakseen joukkueensa voittoon, vaikka se tarkoittaisikin tähtipelaajan kidnappaamista ennen finaalia!
Yleisön suosikki-Hollywood-tähdet naurattavat isosti tässä törkeässä komediassa, jossa teiniys kuohuu yli! Lewis Scott on rehentelevä supertähti, joka on johtamassa joukkueensa NBA:n voittoon. Jimmy ja hänen kaverinsa Mike ovat henkeen ja vereen koripallofaneja, jotka tekisivät mitä vain auttaakseen joukkueensa voittoon, vaikka se tarkoittaisikin Scottin kidnappaamista ennen finaalia! Mutta kun Scott onkin tiukka kilpailija kentän ulkopuolellakin, hän kääntää tilanteen hauskasti ylösalaisin vähäjärkisten kidnappaajiensa kannalta ja käynnistää paaston katkaiseman hauskanpidon!